kjellochzidd.blogg.se

Vi är två halvgalna tjejer vid namn Amanda och Felicia, vi älskar både hästar och kaniner. Här på bloggen kommer ni få följa vårat liv.

Utställningsresultaten

Publicerad 2014-09-23 23:05:49 i Amandas inlägg,

Hej!
Glömde helt bort att uppdatera bloggen med utställningsresultaten!
 
Men själva kaninutställningen gick bra och jag hade en väldigt trevlig dag där, vi såg bland annat på kaninhoppningen och umgicks med Louise, Ninni, Karin och Noel.
 
Jag var väl inte sådär jättenöjd med resultaten mina kaniner fick efter bedömningen, men trots allt så fällde allihop och det innebär såklart att man får poängavdrag. Men jag kommer ställa sen i Visby i November och då går det förhoppningsvis mycket bättre.
 
Resultaten var då:
 
Lejonhuvad dvärgvädur
A klass
Ringmurens Chell, 90 poäng
Kaupungs Birk, 91 poäng
Kaupungs Hermione Granger, 92 poäng
 
B klass
Kaupungs Allison Argent, 93 poäng (nöjd!!!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kjell och Zidd / Felicia och Amanda

Vi är två galna tjejer som älskar kaniner och hästar. Felicia(Kjell) är 14, bor i Gustavsberg och rider och dansar. Amanda(Zidd) är 16, bor på Gotland och har en kaningård vid namn Kaupungskaniner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela