kjellochzidd.blogg.se

Vi är två halvgalna tjejer vid namn Amanda och Felicia, vi älskar både hästar och kaniner. Här på bloggen kommer ni få följa vårat liv.

Regnar

Publicerad 2014-09-08 17:55:01 i Amandas inlägg,

Jag har precis blivit klar för kvällen hos kaninerna, hade bara möjlighet att ha hälften ute eftersom det sedan började spöregna och då fick alltså andra hälften inte komma ut i rasthagarna. Men imorgon kommer de såklart att få göra det.
Har även städat lite och organiserat min utrustning till kaninerna som jag förvarar i en hylla, det var behövligt och jag hittade en massa saker som varit "försvunna".
 
Nu är det bara elva dagar kvar innan vi åker till Kalmarutställningen, är så otroligt spänd och förväntansfull. Var verkligen evigheter sedan jag ställde ut nu känns det som, sedan är det roligt att komma iväg och träffa andra kaninfolk också.
 
Regn fick äran att inviga min nya tunnel som jag köpte idag.
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kjell och Zidd / Felicia och Amanda

Vi är två galna tjejer som älskar kaniner och hästar. Felicia(Kjell) är 14, bor i Gustavsberg och rider och dansar. Amanda(Zidd) är 16, bor på Gotland och har en kaningård vid namn Kaupungskaniner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela