kjellochzidd.blogg.se

Vi är två halvgalna tjejer vid namn Amanda och Felicia, vi älskar både hästar och kaniner. Här på bloggen kommer ni få följa vårat liv.

Måndag

Publicerad 2014-09-01 20:31:40 i Amandas inlägg,

Hej!
Idag så var jag vid mun och käk på lassarettet igen och kom därför hem rätt sent, men så fort jag var hemma fick kaninerna komma ut i rasthagarna och jag började byta vatten, fylla på hö, kolla på att alla mår bra och fodrade med pellets.
 
Nu är i alla fall allting klappat och klart inför Kalmarutställningen, ser fram emot det väldigt mycket och kaninerna som är anmälda ser fortfarande fina ut. Jag hoppas verkligen att de inte börjar fälla förrän efter utställningen, fast kaniner har en tendens att alltid börja fälla strax innan utställningen.
 
 
 
 
 - Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kjell och Zidd / Felicia och Amanda

Vi är två galna tjejer som älskar kaniner och hästar. Felicia(Kjell) är 14, bor i Gustavsberg och rider och dansar. Amanda(Zidd) är 16, bor på Gotland och har en kaningård vid namn Kaupungskaniner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela