kjellochzidd.blogg.se

Vi är två halvgalna tjejer vid namn Amanda och Felicia, vi älskar både hästar och kaniner. Här på bloggen kommer ni få följa vårat liv.

Torsdag

Publicerad 2014-08-21 17:02:36 i Amandas inlägg,

Näst sista dagen på den här skolveckan är nu avklarad och imorgon börjar jag dessutom inte förrän 12.15, väldigt skönt och behövligt med sovmorgon. Har sovit väldigt lite nu de här första skoldagarna, men det kan bero på att jag inte somnar förrän 22.00-23.99 och ska gå upp 05.30-06.00.
 
Idag började dagen med engelska, men eftersom jag redan är klar med den kursen så började jag inte förrän 09.25, men jag var dock tvungen att ta bussen in på morgonen och var framme vid 07.45. Så medan Wilma och de andra i min klass hade lektion så var jag på Mc Donalds och åt frukost, Felicia Pettersson kom även dit och gjorde mig sällskap så länge, sedan skjutsade hon tillbaka mig till Säve på sin fyrhjuling.
De andra lektionerna vi hade under dagen var samhällskunskap, vård och omsorg och medicin 1, vi gjorde inte särskilt mycket på de lektionerna.
Som alla andra dagar har jag umgåtts med Wilma, hon är riktigt trevlig och rolig att vara med. Men såklart verkar alla andra i klassen också vara trevliga och roliga, jag har bara inte hunnit känna dem särskilt bra än.
 
 
 - Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kjell och Zidd / Felicia och Amanda

Vi är två galna tjejer som älskar kaniner och hästar. Felicia(Kjell) är 14, bor i Gustavsberg och rider och dansar. Amanda(Zidd) är 16, bor på Gotland och har en kaningård vid namn Kaupungskaniner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela