kjellochzidd.blogg.se

Vi är två halvgalna tjejer vid namn Amanda och Felicia, vi älskar både hästar och kaniner. Här på bloggen kommer ni få följa vårat liv.

Måndag igen

Publicerad 2014-08-25 19:46:23 i Amandas inlägg,

Då var det måndag och dags förskola igen, helgerna går verkligen otroligt fort. Fast skolveckorna är inte jättetråkiga, jag har kul ihop med Wilma och de flesta ämnena är rätt roliga ändå. Men hur som helst, idag började vi med samhällskunskap.
Sedan hade de andra i klassen svenska tillsammans med ettorna ifrån Hotell och Turismlinjen.  Jag läser som sagt varken svenska eller engelska, har redan läst klart de kurserna tidigare. Gick förut på Naturbruksprogrammet men hoppade av eftersom jag inte trivdes i klassen och fortsatte sedan läsa svenska 1 och engelska 5 på individuella val på Elfrida Andréegymnasiet under våren.
Medan de hade lektion så gick jag till ÖOB och väntade sedan i korridoren, de fick gå ifrån redan vid 11.00 eftersom det var skolfotografering idag. De var både klassfoto och porträttfoto.
Sedan hade vi en ganska lång lunch och då gick jag och Wilma till stan och åt på Mc Donalds, efteråt hade vi lite extra tid över och gick till H&M för att se oss omkring lite.
Den sista lektionen för dagen var matte, den lektionen gick förvånansvärt fort och det var inte särskilt svårt. Men just nu håller vi på med taluppfattning och talens uppbyggnad, det är faktiskt ganska enkelt. 
 
 
 
 
 
 
 
 - Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kjell och Zidd / Felicia och Amanda

Vi är två galna tjejer som älskar kaniner och hästar. Felicia(Kjell) är 14, bor i Gustavsberg och rider och dansar. Amanda(Zidd) är 16, bor på Gotland och har en kaningård vid namn Kaupungskaniner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela