kjellochzidd.blogg.se

Vi är två halvgalna tjejer vid namn Amanda och Felicia, vi älskar både hästar och kaniner. Här på bloggen kommer ni få följa vårat liv.

Cykelutflykt

Publicerad 2014-08-29 21:47:21 i Amandas inlägg,

Ligger just nu i min säng och plågas av en fruktansvärd träningsvärk i benen, främst i framsidan av låren och mina vader.
 
Idag var det nämligen programdag i vår skola och alla klasser på det programmet jag går på, alltså ettorna, tvåorna och treorna på Vård och omsorgsprogrammet, skulle ut på en lång och väldigt påfrestande cykelutflykt.
 
Vi blev uppdelade i olika grupper eller lag som det snarare borde kallas. I varje grupp var det några från ettan, några från tvåan och några från trean. Jag hamnade bara med personer som jag knappt känner. Hade såklart hoppats på att jag skulle hamna i samma grupp som Wilma, men så blev det inte.
 
Målet var att cykla hela vägen till högklint och dit är 7-8 kilometer, vi stannade vid några stationer och gjorde en del uppgifter. När vi sedan var framme vid målet så grillades det korv och alla bara chillade, jag umgicks såklart med Wilma.
 
Sedan var vi tvungna att cykla hela vägen tillbaka och lämna tillbaka cyklarna till cykeluthyrningen. Klockan var då kring ett, så jag och Wilma gick runt på stan medan jag väntade på att mormor skulle hämta mig.
 
Jag köpte då en ny tröja inne på H&M och en parfym på KappAhl.
 
 
- Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kjell och Zidd / Felicia och Amanda

Vi är två galna tjejer som älskar kaniner och hästar. Felicia(Kjell) är 14, bor i Gustavsberg och rider och dansar. Amanda(Zidd) är 16, bor på Gotland och har en kaningård vid namn Kaupungskaniner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela