kjellochzidd.blogg.se

Vi är två halvgalna tjejer vid namn Amanda och Felicia, vi älskar både hästar och kaniner. Här på bloggen kommer ni få följa vårat liv.

Burstädning

Publicerad 2014-08-24 19:38:52 i Amandas inlägg,

Idag har jag bara ägnat tid åt kaninerna, de har alla fått komma ut i hagarna och jag har sysselsatt mig med att städa kaninburarna. Dessutom så har jag kollat igenom vilka kaniner som ska med till Kalmarutställningen den tjugonde september, som det ser ut nu så kommer fem lejonhuvade dvärgvädurar få följa med. Vilda, Hermione, Birk och Chell som kommer ställas ut i A-klass och Allison som kommer ställas i B-klass. Väntar dock någon vecka till innan jag skickar in anmälningarna, kan ju hända att något som kan göra att planerna ändras.
 
 
 
 
 - Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kjell och Zidd / Felicia och Amanda

Vi är två galna tjejer som älskar kaniner och hästar. Felicia(Kjell) är 14, bor i Gustavsberg och rider och dansar. Amanda(Zidd) är 16, bor på Gotland och har en kaningård vid namn Kaupungskaniner.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela